kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag vill…

with one comment

Du smeker min kind och viskar i mitt öra

du smeker min hand och rör vid min kropp

Du håller mig intill dig och vill inte låta mig gå

Du vill älska mig och du tänker inte ta ett nej

Jag vill ge efter jag vill våga känna jag vill…..

….jag vill…..

Jag är van vid att vara själv jag är van vid att vara stark…

Jag är van att ta mina egna beslut jag är van vid att kämpa själv

Jag vill låta dig vara när

Jag vill låta dig viska dina sällsynta ord

Jag vill att du ska smeka min hand smeka min kropp

Jag vill att du håller mig nära ….jag vill….

……jag vill…..

Vilka ensamma ord….

 

Written by cammih71

8 oktober, 2009 den 05:20

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Åh, så vackert..

    Lindalou

    8 oktober, 2009 at 10:07


Kommentera

