kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Utmaning från lindalou

leave a comment »

Ja blev utmanad utav lindalou för ett tag sen och ska nu se om jag lyckas =)

Det här är svårare än du tror!
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)!

Lycka till!

1. vad heter du? Camilla

2. ett ord på fyra bokstäver: Cuba

3. flicknamn: Catja

4. pojknamn: Cristoffer

5. yrke: Civilingenjör

6. färg: Citron gul

7. klädesplagg: ”Cubus” (man kan i alla fall handla kläder där)

8. mat: cesar sallad

9. sak i badrummet: cerisfärgad ögonskugga (det har min dotter he he )

10. plats/stad: Casablanca

11. en orsak att vara sen: cell som gått i baklås =)   >Hjärncell< =)

12. något man skriker: cocosboll YES!!! eller caramba

13. film: Cederhuset?

.
14. något man dricker? coffe

15. band: Cure he he =)

16. djur: cat

17. gatunamn: ?

18. bil: Citroeng (vet att börjar på C men inte om det stavas så )

19. sång: cant help

Skickar denna utmaning vidare till ”Tyson” ” Ullis” MD och ”mitt jag” ”Livshörnan”

Written by cammih71

5 oktober, 2009 den 04:37

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

