kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Mor

leave a comment »

Min mor är en klok mor hon älskar mig och då måste man väl vara klok *s*

Nej då min mor är en klok mor men hon har även varit en orolig mor

Hon har varit orolig för mig hon har även då och då skällt på mig

hon har alltid älskat mig men kanske inte alltid varit nöjd med mig*L*

Men på senare tid så har hon även kommit fram till att även om jag inte alltid gör som jag ska så går det oftast faktiskt bra

Så även om jag inte slagit mig till bo så har hon inom sig fått lite ro

Hon vet att jag är styrd oftast av mina känslor att jag går på min instinkt och att en del av mina val kanske inte alltid varit bra

Sen kan det kanske hjälpa att jag näst intill blivit arbets narkoman *s*

Nej jag tror att hon kom till ro när vi börja prata när hon fick en liten inblick i hur jag va

Vad som styrt mina tankar och vad som styrt mina känslor och när hon fick en inblick till min själ

Hon är inte riktigt där men hon har närmat sig sakta hon ser nu på mig och är riktigt nöjd med sin lilla tjej…

Även om hon nu önskar att jag kunde slå mig ett bo och kanske även finna mig till ro hos någon att älska

Hon har tittat på mig på senare tid och sett lilla och stora mig det barn jag va och den jag är och till slut näst intill accepterat mig så som jag är.

(där har hon även haft hjälp av min lilla stora gulliga far)

Tack älskade mor

Written by cammih71

5 oktober, 2009 den 08:36

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

