kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag har många kärlekar hur många har du?

with 2 comments

Är det nån som kan förklara hur det kommer sig att man har så många olika kärlekar i ens liv

Jag har en kärlek som jag har haft sen jag var barn = Mamma

Jag har flera kärlekar som jag haft sen jag var barn = Syskon

Jag har en kärlek som inte alltid funnits sen jag var barn men som finns där nu = Styvfar

Jag har en frånvarande kärlek som jag haft sen barn = Pappa

Jag har haft kärlek till andra som funnits en tid men som inte längre finns kvar = Farmor plus en del vänner

Jag har kärlekar som funnits men inte blivit bestående = Pojkvänner = EX

Jag har haft kärlekar som blivit bestående = Vänner

Men en kärlek som har varit störst och mest skrämmande är = Mitt barn

Hela mitt liv har egentligen beståt av kärlek som kommit och gått och en hel del av livet har varit kärlek en del av dem är bestående fast dom kanske inte ens finns kvar.

En del kärlekar kanske man lika gärna hade kunnat vara utan men det har varit kärlek under en viss tid i alla fall.

Så hela livet måste ju gå ut på att älska eller vad vet jag =)

 

Written by cammih71

5 oktober, 2009 den 07:34

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, det är nog så det är… Klok insikt!!:)

    Madonnan

    5 oktober, 2009 at 07:36

    • =) ibland så lyser det till =)

      Anonym

      5 oktober, 2009 at 07:47


Lämna en kommentar