kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag är en fegis.

leave a comment »

Jag är en fegis jag har nämligen startat en till blogg som har ett helt annat innehåll ett innehåll som är lite känsligare och där inte alla vet vem jag är den är nämligen anonym.

I denna här bloggen så känner jag många som läser den i verkliga livet och det är inte alltid som man vill lä’mna ut sig själv till alla  plus att jag tycker att jag inte håller mitt mått här det har nästan blivit en klago mur för mig och det tycker jag inte om.

Jag brukar inte klaga och vara så gnällig som jag varit på sista tiden här så jag kommer nog ta en blogg paus från denna sidan igen och skrivea mer på den andra bloggen istället där skriver jag mer om mig och mina känslor och fokuserar inte på allt J-kla jobb.

En del av mina favoriter jag kommer fortfarande gå in till er och titta till er men tills jag inte hittar mitt jag igen eller det som är en liten del av mig igen på denna sidan så kommer jag inte skriva här på ett tag men räkna med att jag finns här ute och kommer att se och antagligen kommentera er då och då.

 

Kram till er alla på ett tag

Och mor lilla mor du vet var jag finns eller hur kära far

Kramar från eran Milla

Written by cammih71

5 oktober, 2009 den 09:40

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

