kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Detta är jag

with 2 comments

Fina små linjer syns runt mina ögon fina små linjer syns vid min mun

Varje leende varje skratt har satt spår i mitt ansikte

Varje dag och varje år säger nämen hej på dig vi vill vara med dig

Jag tittar på mig i en spegel tittar och ser på när jag ler

Jag ser varje linje jag ser varje spår

Jag ser med förundran hur min glädje har satt olika spår.

Mitt skratt har fått  spår

Vill jag vara utan dom?

En fåfäng fråga utan dom så skulle jag inte ha levt

Visst finns det dagar när man kan önska dom bort

Men på något konstigt sätt så säger mina linjer och mina rynkor att det här är jag

Varje skratt och varje leende varje gråt och varje oro var minut och varje år

alla mina känslor,  ja hela mitt jag, allt det som är jag

Skulle jag vilja önska dom bort?

Ibland och ibland inte för hela mitt ansikte säger hej här är jag =)

 

 

 

Written by cammih71

5 oktober, 2009 den 09:04

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du skriver oerhört fint!Kram

    Lindalou

    5 oktober, 2009 at 11:00

  2. =)

    Anonym

    8 oktober, 2009 at 05:41


Kommentera

