kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Akta dig för mig.

leave a comment »

Jag vet att du vill vara mig nära

du vill få lov att älska mig

du vill skydda och försvara mig

ibland så vill jag känna dig nära nära nära mig

ibland så vill jag låta dig älska mig

ibland så vill jag låta dig beskydda mig

Men jag vet att jag en dag kommer att känna att du kommit mig för nära

att du kommit för långt in på mig mitt jag

och enda sättet att skydda mig är att ge dig mitt nej

Så kom inte mig nära håll dig ifrån

jag är tillräckligt stark för att försvara mig och när jag det gör så kommer jag att såra dig

 

Written by cammih71

5 oktober, 2009 den 11:08

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

