kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Vågar jag skriva så….

leave a comment »

Vägar jag skriva dessa ord utan att göra någon rädd..

Vägar jag låta nån se ett av mina innersta rum

Ska jag skriva för den som läser eller ska jag skriva min tanke och min själ

Ska jag skriva för mig i hopp att min tanke ska nå just dig

Jag skriver ord som kanske verkar sorgsna men för mig så finns det inte sorg

det är en stilla undran att om jag skriver ner min tanke om jag skriver ner mitt jag

så har jag delat en bit av mig en bit som inte alltid syns

en bit som har nära både skratt och gråt

En del som pendlar fram och tillbaks

Jag undrar så om det finns många fler som jag som har känslor som pendlar fram och tillbaks

jag är inte sorgsen men orden kommer med en sorts ensamhet

ett utlämnade av mig

När jag skriver om mig och mig igen är jag då självisk eller vill jag på nåt sätt få fram en del av mig som jag tror att många aldrig sett

Eller är det nått som jag tror dom inte sett…

 

Written by cammih71

3 oktober, 2009 den 08:53

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

