kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Vad får dig att le …=)

leave a comment »

Vet ni vad som gör mig glad…

Vet ni vad som får mig att le..

Vet ni vad som kan få mig att skratta…

Jag vet..=)

Jag blir glad av alla färger….

Jag blir glad när du ler…

mina vänner får mig att skratta..

Ett ord en omtänksamhet kan få mig att le.

En kram från det käraste jag har får mig glad

Min dotter som som leker får mig att skratta

en löjlig kommentar kan få mig glad

en komplimang får mig att le..

Att vara med min familj får mig att skratta

Höstens färger vinterns vita vårens gröna och sommarens värme

Får mig att le

En vänlig kommentar en hjälpande hand en liten kram får mig glad

Min dotter som kiknar av skratt får faktiskt mig att skratta*s*

Tusen och tusen saker varje dag får mig att le att vara glad och att skratta

Vad får dig att le

Written by cammih71

3 oktober, 2009 den 09:14

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

