kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Om

leave a comment »

Om jag skulle dö i morgondag så vill jag inte höra ett enda ledsamt ord…

Jag vill inte höra att oj vad tufft och svårt hon haft

ej heller ord som kämpat och stretat och tungt…

Jag vill att alla ska veta hur mycket skratt och glädje jag har känt

hur livets alla stunder jag famnat varje sekund.

Ja kanske har jag haft det jobbigt emellan åt men tänk så mycket glädje och lycka jag fått i samma stund…

Jag vill inte klaga på mitt liv jag vill inte heller att någon annan ska klaga på mitt liv….

Varje steg och andetag varje morgon varje kväll så har jag tackat för att jag funnits här ännu en dag…

Jag har alltid funnit livet värt att leva jag har även alltid trott på morgondan *S*

Om en stund har kännts  lite svår om ett beslut har gått fel om ett val blev ett felaktigt val

ja det kanske var tufft det kanske var hårt kanske till och med svårt….

Men tror du uppriktigt att jag kunnat njuta så av alla de stunder som varit fullt av skratt och glädje om jag inte någon gång hade haft det lite tufft *s*

Nej säg inte att jag hade det svårt eller tufft eller kämpigt säg inte att mitt liv var en plåga för just då föringar det mig

och det gör att du säger till mig att hennes liv var inte värt att leva.

Varje sekund varje andetag varje hjärtslag allt var värt varenda minut .

 

Written by cammih71

3 oktober, 2009 den 08:40

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

