kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag är inte rädd.

leave a comment »

Jag är inte rädd …

jag känner ingen rädsla alls ….

Jag känner mig lugn ….

Jag är lugn….

Jag har fattat ett beslut …..

Det kommer att gå bra.

Det finns inga val.

Jag ska leva leva leva var eviga dag….

Jag ska sjunga skratta dansa och leva leva leva var eviga dag

Jag tycker om att le det känns som jag har en hemlighet…

En såndär hemlighet som gör en glad lite sprallig rent utav..

Fast vad jag vet….

Så har jag faktiskt inte ens en hemlighet =)

Written by cammih71

3 oktober, 2009 den 09:04

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

