kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Är det uthålligheten som göra att dom g¨år hem med en tjej? =)

leave a comment »

Tittar tillbaks på förra helgen när jag var ut och fira min stora dag =)

Foton och inspelningar ja det var kul.

Det börjar med att vi kommer till stället och så upptäcker vi att vi har hela stället för oss själva ….

Japp så är det nämligen nu för tiden att även om du går ut och äter för att festa senare så finns det inte en kotte ute vid 20:00 =)

Hemsidan på stället visade en miljö där man bara kunde njuta av inredning och dylikt om man nu kände för det ….hm hm hm verkligheten var lite annorlunda…lite ….

Men vi bestämde oss för att ha kul ändå trots att vi fick betala för maten som var beställd till 3st personer som inte dykt upp….(Får resturanger verkligen göra så? )

Sitter och äter och så ringer min telefon kl är nu 21:30 JOBBET!!!!

Svarar så klart har man något val….???

Kommer tillbaks till bordet och då har husbandet börjat spela och tror ni inte mina pinsamma vänner har bett dom sjunga för mig alla som har varit med om det vet hur pinsamt det är…….

Nu börjar folket droppa in =)

Det nya sättet att ragga är tydligen så att antingen sätter man sig i tjejens knä och så hoppas man på att få sitta kvar eller så är man så full att det börjars det med att man får en surandedräkt i ansiktet som stinker alkohol och så flinar man och säger hej….och om inte det funkar så säger man Hej igen…. hm hm hm fortfarande ingen respons från tjejen som nu besvärat tittar på sina vänner…. jamen då ställer man sig ännu närmre och skriker i örat och säger HEJ….

Jag har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv=)))

En utav tjejerna hade en återkommande kille som kom och tjatade på henne om var hon kom ifrån och fast hon sa både tre och fyra gånger att hon inte var intresserad så gav han sig inte.

Är det uthålligheten som gör att dom får en tjej detta med utnöttnings metoden jag fortsätter att tjata tills hon inte orkar längre=)

Jag kunde inte låta bli att stirra på allt runt omkring och hur allt gick till det kändes som om jag tittade på en dålig B-Film  och jag kunde inte låta bli att skratta näst in till hela kvällen gick åt till att ha kul åt omgivningen.

En kille gav en kompis till mig en komplimang i trappen och senare på dans golvet fick jag exact samma komplimang och inte nog med det lite senare hör jag hur han ger en annan tjej exact samma komplimang men snälla lite ombyte kunde han väl ändock kosta på sig  =)

Jag hade kul med mina vänner och jag skrattade mycket men jag ställde en fråga till en av mina tjej kompisar som var med ut jag frågade henne helt allvarligt om det alltid har gått till på detta sättet och om det bara har varit så att man varit för onyckter förut för att upptäcka det…

Ja troligen sa hon….hm.hm.hm.

Jag fick faktiskt i mig 3 drinkar den kvällen och hör och häpna jag mådde inte dåligt dagen efter =)

Jag som i vanliga fall alltid får migrän efter ett glas mådde hur bra som helst dagen efter =)))

Men 2 av mina vänner drack en himla massa teuqila under kvällen och jag trodde att dom skulle vara sänkta dagen efter men kl11:30 kom en av tjejerna och knackade på och hon mådde hur bra som helst men hon skrattade lite och så sa hon jag känner mig fortfarande lite onyckter =)

Jag hade en underbar kväll tack vare alla goa tjejer som var med ut och för den trots allt komiska upplevelsen som jag fick av alla stackars pojkar där ute för jag kan ju knappast kalla dom män ….=)))

 

Kram på er från en lite trött Milla

 

 

Written by cammih71

3 oktober, 2009 den 08:19

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

