kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag skrattar

with one comment

Jag skrattar högt av lycka nästan varje dag

Jag skrattar ofta och mycket glatt jag tycker om den lycka jag fylls med av mitt skratt

Jag är en ganska glad person jag har sett och varit med

Jag vet att lycka är en stund som är ganska kort

Just därför vill jag skratta högt och glatt

Att var ledsen och känna sig liten är en del av våra liv

Så jag omfångar lyckan när den då kommer jag vill fyllas av den en kort stund av härlighet

 

Written by cammih71

20 september, 2009 den 08:12

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jätte fint…och så sant…

    Ulrica-ö-mamman

    20 september, 2009 at 08:15


Kommentera

