kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag hör dig

leave a comment »

Jag hör dig sakta gå omkring nästan som om du skulle gå på tå..

Du står nu vid min dörr och du ler du vet att jag är vaken men du säger ingenting

du vill ju inte störa bara se dig runt omkring…

Jag ler sakta halvt om halvt helt vaken..

Du ger mig styrka du ger mig frid och jag vet att du ständigt vakar

Du väntar tålmodigt på mig och du vet att en dag kommer jag till dig

Jag känner dig helt nära du strycker min kind en hand så öm och varlig

Sov min lilla vän en röst av mjukhet en röst så otroligt öm

sakta sakta jag vänder mig om

Jag vet att du en dag kommer för mig

Den dan kommer jag gärna till dig

Jag kommer aldrig bli rädd för dig

Written by cammih71

20 september, 2009 den 07:58

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

