kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Ha mitt liv

leave a comment »

En frihet för mig är kanske inget för just dig

Min frihet är att få finns just nu och just här

Jag har inga förväntningar jag är bara jag

Mina ord och mina tankar

Mina känslor och mitt jag

Det är jag och det behöver inte vara just för dig

Mina känslor kan gå från stor lycka till ett sakta vemod

Men ändock känner jag att jag lever varje stund och varje minut

Att ha en frihet nog att omfamna varje stund om det så är lycka eller en vemod är kanske inget för dig

Och ibland så kanske jag längtar att få leva ungefär som dig

Men att ha ditt liv skulle nog inte passa mig så varför kan inte du som jag

känna att just mitt liv faktiskt passar just mig

Written by cammih71

20 september, 2009 den 08:44

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

