kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Ett val

leave a comment »

Att ha ett val

Att göra ett val

Att se en vägkorsning och att veta vart du ska är ofats ett omedvetet val

Man är präglad av det man vet och kan oftast följer man just det man vet

Men man kan få ett val och göra ungefär som jag

Jag ställer mig mitt i korsningen jag blundar hårt och snurrar runt

Jag tar ett kliv in på en okänd stig jag tar ett steg och ännu ett steg

Jag gjorde ett val att inte ta ett medvetet kliv

Jag ville inte vara präglad av det jag vet av all min kunskap och erfarenhet

Att ha ett val och att göra ett val

undrar nu om det är livets stora hemlighet

 

Written by cammih71

20 september, 2009 den 09:05

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

