kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Du vill

leave a comment »

Du vill att jag ska förändras

Du är så rädd för att jag ska bli ensam

Du vill mig så väl

Du vill att jag ska bli något som jag inte är

Förståndig och vuxen och leva så som du är

Du tror att jag känner sorg

Du tror att det är svårt att vara mig

Du vill att jag ska leva så som du lär

Jag tittar på dig och jag älskar dig du är du och jag är jag

En gång var du lite mer som jag en gång var jag kanske lite mer som du

Men du förstår jag har levt ett liv och jag lever även nu

Jag ser hur du ibland hajar till du undrar stillsamt om det var så här det skulle gå till

Ja jag kanske är ensam ibland och kanske jag sörjer över det ibland

men aldrig någonsin har jag ångtar mig

mina val är det som byggt mig

Så som dina val har byggt dig

Du min syster är och jag älskar dig

Ibland en längtan jag ser även hos dig om att få vara fri och kanske till och med leva som mig

Men min lycka är nog inte för dig så som din lycka inte är för mig men så länge du finns här för mig så länge ska jag finnas här för dig

 

Written by cammih71

20 september, 2009 den 08:55

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

