kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Det var slumpen

leave a comment »

Det var en slump som fick mig att börja skriva

konstigt nog så kom alla ord ut i ett fläng

allt jag sagt och allt jag är

är inget jag vet om det varar

kanske är mina ord snart slut

kanske vill jag inte skriva

En liten inblick på vad jag sagt och vad jag gjort är kanske allt ett behov som snart har gått bort

på samma sätt som jag började på samma sätt kanske jag slutar

Just nu vet jag inte om jag kommer att fortsätta skriva

Kanske har jag sagt allt som velat bli sagt och kanske kommer det mer

Jag ahr inget sagt som inte varit sant

Men om jag skulle fortsätta så kanske det jag sagt inte längre skulla vara sant

Men det var slumpen som fick mig att börja skriva så vi får väl se om jag har sagt allt jag ville ha sagt

Så för denna gången blir det bara ett godnatt

Written by cammih71

20 september, 2009 den 09:32

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

