kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Att veta

leave a comment »

Jag ständigt säger till min dotter jag älskar dig

Hennes ständiga svar jag älskar dig mer

Jag vet ju jag älskar och jag vet att hon älskar det är en trygghet för mig att säga det då

Att veta in i det innersta att detta aldrig sönder kan gå det är en befrielse att få älska någon så

Jag älskar detta barn in till evighetens evighet

Att veta in i det innersta att detta aldrig sönder kangå är en trygghet för mig att veta

Written by cammih71

20 september, 2009 den 08:05

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

