kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Att koppla av

with one comment

Att få koppla av en helg utan att ha tankarna på jobbet var det längesen jag gjorde hela min tid av fritid så försöker jag att läsa en bok i ett krampaktigt syfte

Ett syfte att försöka stänga av planeringar och funderingar om hur jag ska kunna räcka till.

Jag trivs fortfarande på mitt jobb och människorna som finns runt om mig där men det känns som om jag ibland inte räcker till på alla förväntningar som finns på mig där.

Jag gör mitt bästa för att kunna vara till hjälp och jag gör mitt bästa för att räcka till men ibland så känns det som om mitt bästa inte räcker till.

I morgon har jag redan planer på att jobba över kanske också för att hela nästa vecka är en av de få veckor när jag sluitar tidigt.

Jag har i denna helg verkligen försökt koppla av men så fort jag läst klart en bok så är verkligheten där och tränger på.

Jag tänker hela tiden snart snart så får också jag chansen till att bara göra det jag ska och så slipper jag känna att de har behov av mig pga det jag kan för snart så kan de också det eller hur.

Känns bara lite grann som om jag sagt det ganska länge nu men snart så snart så tror jag faktiskt att det blir sant .

Ja mamma jag ska snart koppla av jag med Puss och kram och hälsa Håkan med fast egentligen är det ju tvärt om jag borde säga med tanke på att det är oftast han som läser detta.

Och sen meddelar dig vad som skrivits så kram till dig Håkan Från lilla Milla

Written by cammih71

20 september, 2009 den 07:10

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jag har en utmaning till dig på min blogg. Du kanske inte ser detta förrän om ett tag men det gör absolut inget.Kram!!

    Lindalou

    25 september, 2009 at 12:46


Kommentera

