kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Skräck blandad förtjusning =)

leave a comment »

I snart 22 år har jag inte åkt något på gröna lund men den 28/8 åkte jag min dotter och en av mina absolut bästa vänner in…

Redan från början hade jag gjort klart att jag kommer inte att åka något där inne kanske nyckelpigan men inget mer …..

När jag kom in så var det som om någon tog över min kropp jag gick och köpte ett åkband….hm???

Jag ska ju inte åka nåt eller hur???

Vi börjar gå inåt mot den stora parke med dom riktigt ruskiga attraktionerna ….

Sen hör jag mig själv säga : Vi börjar med den där!!! JAG pekar mot INSANE !!!????

Sen hör jag mig själv säga: Om vi börjar där så har vi tagit det värsta först!!!

Är det nån som kan förklara hur en person som inte åkt något på 22å¨r helt plötsligt bestämmer sig för att åka allt som finns på Grönan???

Jag satte mig med min dotter i INSANE hallå!!!

När vi åker uppåt så håller jag krampaktigt i hållarna som håller fast mig jag känner hur det suger till i miagen och hur man åker ner och upp skräcken som jag känner gör mig helt förrvirad för samtidigt som jag är rädd så tycker jag på något konstigt sätt om det……

Min dotter sitter bredvid mig och skriker högt själv försöker jag förstå hur jag överhuvudtaget kunnat sätta mig i en situation där min dotter skriker av skräck och där jag inte kan komma någonstans  utan bara hjälplöst sitta kvar ….

Jag åkte inte fritt fall eller tilt men allt annat även flygande mattan som var den som gjort att jag inte velat åka igen.

För ett antal år sedan så åkte jag den och höll på att flyga ur dom som satt bredvid mig var hm hm något större vilket gjorde att räcket som dom fäller ner över benen inte hjälpte mig så min kompis kämpade för att hålla fast mig och min granne som satt bredvid mig gjorde allt dom kunde för att jag inte skulle åka ur….

En liten förklaring till varför jag inte velat åka något igen…

Och så satt jag då här igen på en plats som jag aldrig hade trott att jag någonsin skulle göra igen och dessutom med min dotter….

Men vet ni jag hade kul min dotter hade kul och vi vill in igen nästa år…..

Ja ja  förklara det nån som kan för jag kan det då inte =)Jag och min dotter=)Finns det något bättre än mor och dotter kärlek tro=)

 

Nej kram på er allihop Milla

Written by cammih71

19 september, 2009 den 03:38

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

