kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Fri

leave a comment »

Om det är så att jag vill känna mig fri till havet går jag då

Helst så ska det vara lite molnigt och blåsa till lite då och då

Jag vill känna saltstänket i luften på min hud och mitt hår

Jag vill sträcka ut mina armar och känna blåsten som tar tag i mg då

Att få se på havet med sina vågkammar att kura i min jacka sittandes ner i den fuktiga sanden

Att titta ut och se på havet riktigt se på havet

Då kan jag känna mig fri fri ifrån behov och fri från mina krav fri från den prestige som tycks styra över mig så

Jag älskar havet riktigt mycket då

Jag tittar och tittar och blåsten tar tag i mitt hår

Mitt stora mäktiga hav jag älskar vad du skänker mig då

 

( psst snodde inlägget från min andra blogg om det nu skulle vara så att nån råka känna igen den )

 

Kram Milla

Written by cammih71

19 september, 2009 den 11:19

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

