kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Lata dan i dag och i morgon så det så

leave a comment »

I morgon så ska jag sova så länge så länge… jag ska ligga och dra mig i sängen och bara njuta av att vara lat jag ska tvinga mig själv till att ligga så länge som möjligt.

Så i morgon ska jag bara vara lata jag igen tänk så skönt att bara vara lat…..

Men varför är det ingen som tagit hand om disken eller tvätten eller städningen idag…

Vet ni hut stressande det är att veta att ingen gör nåt i detta hus om inte jag gör det hm hm hm ….

Vad sa du är det bara jag här hemma idag?

Jaha det kanske förklarar varför ingen utom jag lagar mat städar diskar tvättar handlar var eviga dag hrmpf

Och min dotter säger ju jämnt att mamma när jag kommer hem till dig så har jag det så skönt nästa som att vara på semester….

Och på kvällen när jag kommer hem så ser jag tallriken stå kvar på bordet mjölk paketet står på bänken  och fling paketet likaså…

Den fuktiga handuken i en hög på golvet kläder på soffan och katten inlåst hela långa dagen…

Soppåsen är full jaja…

Bara ännu en dag…

Jag vet varför jag kommer att lata mig idag och  i morgon och varför jag latar mig så fort jag kan……

Kram till er alla Milla

Written by cammih71

19 september, 2009 den 11:07

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

