kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Hm…

leave a comment »

Förra veckan sa min BC till mig att ordna så att vi alla på jobbet får influensa sprutan….

Inte svininfluensan men den andra som också kommer i år. Hm hm hm ….

Fick en liten flashback från förra året som förvandlade mig från en ledare till en 5-åring som ser sprutan och vips så låg jag på golvet avsvimmad….hm hm hm…..

Jag är spruträdd …..

Ja jag vet jag har jobbat på¨sjukhus och jag har tagit blodprover och själv gett sprutor…hmhm…

Tror ni att det hjälper….not….

Och nu så ska jag alltså beställa tid för att få sprutan ….not nice …

Under alla år jag haft min dotter så har hennes far fått följa med till doktorn så fort det varit tal om sprutor just för att jag inte ska överföra min rädsla till henne..

Och detta gäller dessutom tandläkaren med fast där är min rädsla ännu värre….

Borrar och Sprutor hallå!

Redan i väntrummet känner jag hur min vuxna person bara faller i bitar och blir en 5-åring som springer och gömmer sig.

Det har hänt att jag lämnat väntrummet och ringt dom utanför och avbokat tiden….

Tänk er hur det var när jag fick göra en rotfyllning…..

Jag grät och darrade hade ont och blödde hm hm hm

Tycker inte om när jag förlorar min kontroll på det sättet när mitt vuxna jag bara försvinner hemskt hemskt hemskt.

Ja ja iodag är det vackert väder och sol och jag ska strax ta en till kaffe och försöka njuta av solens strålar.

Och så ska jag försöka att slappa och slappa och slappa ….=)

Ingen tvätt idag ingen städ idag och ingen disk idag….=)

Det får vänta till i morgon =)

Ha en underbar dag allihop

Written by cammih71

19 september, 2009 den 10:29

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

