kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Ja som sagt ibland kommer jag fort tillbaks =)

leave a comment »

Ett irritations moment är att jag idag har hängt 2 st maskiner tvätt utomhus gick för bi dom när jag gick in igen och kände att dom var nästan torra….

Går in för att göra lite äppelpaj (ja den är riktigt god och tar ca 10min att göra tycker om snabba recept=D..) står och skivar äpplena och tycker att det låter konstigt som om det skulle regna….hallå blå himmel för 10 min sen vad hände jo hällregn.. suck… tänker men jag kanske hinner ändå plocka in tvätten…. stoppar fötterna i sandalerna ut genom dörren …… tar 4 steg….jag är lika blöt som om jag skulle stått i en dusch …..suck….och suck igen….

En glad nyhet =D solen är framme igen =)

En fladdrande tanke hur kommer det sig att jag som är mörk och som har ett barn tillsammans med en mörkhårig man får en ljushårig tjej med gröna ögon???

Jag trodde att det mörka färgerna var dominanta visserligen har vi båda ljusa personer i släkten men dom har alla fått mörkhåriga barn…

När jag var liten så ville jag ha blont hår och blåa ögon nu vill min dotter som är ljushårig och har ljusgröna ögon  ha mörkt hår och bruna ögon…

En annan fladdrande tanke som bara dyker upp jag har alltid föredragit killar som har mörkt hår och bruna ögon hur kommer det sig då att nästan alla killar utom Natalies pappa har varit ljushåriga och med blåa ögon???

Jag tycker att jag ska äta lite äppelpaj nu hade tänkt vänta på Natalie men den doftar så gott så jag får väl äta en gång till sen igen =D

Kram på er alla Milla

Written by cammih71

6 augusti, 2009 den 06:41

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

