kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Back again eller nåt sånt =)

leave a comment »

Nu är det sista veckan på sem och jag har haft det underbart men varför börjar den inre stressen redan sista vecka.

Varje kväll när jag ska gå och sova så slår det tilt uppe i skallen och min kropp fylls av spänningar och jag biter i hop käkarna så att jag får träningsvärk….

Varje kväll försöker jag lura skallen ( den stora knölen mellan axlarna…) jag tänker på allt som inte har med jobb att göra och så försöker jag att trötta ut tankarna med att andas och räkna och andas.  Hjälper detta hm hm hm ????

Nej inte ett dugg. Jag är rastlös hela dagarna går ut går in försöker promenera och hitta på saker men hjärnan säger inte stopp spänningar i nacken och helt alert hela tiden och jag ska ändock tillbaks till ett jobb jag gillar hallå……

Hur har då inte folk det som måste gå till ett jobb som dom inte gillar blääää…..

Men jag har haft det underbart första veckan var bara så slapp och tiden gick lagom fort ni vet så där skönt som den kan göra när man bara njuter i lugn och ro härligt var det.

Andra veckan så fick jag låna min brors hus så att vi kunde passa på att känna hur det är att ha hund eller rättare sagt Natalie……

Hon skulle gå ut med Baylies minst 4 gånger om dagen ta varje morgonpass och sista vändan….

Det gick bra men jag fick påpeka för henne när det var tid att gå¨upp och gå en vända på mornarna men i det stora hela så skötte hon sig otroligt bra men jag tror att hon liksom jag har insett att det är mer jobb än vad man tror.

Så tack till lillebror mr OK för att vi fick låna hund och hus.

Och min älskade mamma kom ner hon hade lovat att passa Mr OK´s barn under veckan som dom var borta.

Jag saknar henne mycket men jag fick nästan hela veckan med henne och det är inte dåligt minsann.Mor med barnbarn Nattis och Wilma

Jag har en annan bild som jag tycker bara andas kärlek på min mamma och Natalie men då skulle mor min ringa ganska snabbt och skälla ut mig vilket gör att jag inte visar den.

 (mamma råkar göra en grimas på den bilden själv tyckte jag att det var gulligt men mor min tyckte annorlunda)

Ja ett litet medd för att bara berätta om nåt som absolut inte är av något intresse allas egentligen.

Min dotter satt och räknade mina gråa hår och i och med att jag är mörkhårig så syns dom ganska snabbt jag har alltså 50st gråa hår hm hm hm alltså en ganska jämn summa ändå men det hjälper inte ett dugg tyvärr så nu s¨å ska jag färga håret.

Detta var allt från mig idag hm hm tror jag i alla fall.

Saknar dig mamma och vill att du kommer på besök ganska snart igen och du ta med dig ditt bihang också =)

Kram från en ganska nöjd Milla ändå

Written by cammih71

6 augusti, 2009 den 05:43

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

