kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Han var först ut av alla de små…..oj vad tiden går fort…

with one comment

Har ju jobbat som sagt var en hel del den sista tiden men jag har även anställt en hel del drös med folk vilket har varit kul.

Där ibland så har det varit en gammal kompis till migsom fick barn för en si så där 16 år sedan och vet ni vad för ca 4 veckor sen anställde jag honom på mitt jobb…

Det där lilla lilla barnet som jag  sett sen han var bebis har näst in till blivit en man….hm hm hm inte kommer jag ihåg att tiden gick så fort när jag var liten….. den här killen har jag varit barnvakt åt och han och hans bror var hemma hos mig och vi bakade scones och jag läste sagor….. allvarligt är det verkligen så att han har blivit så pass stor hm hm hm

Och vet ni vad till hösten ska han gå ett program på gymasiet som ska leda till att han så småning om ska bli brandman….och vet ni jag känner mig faktiskt lite stolt över denna lille store kille och han är inte äns min son…..

Jag har ju haft en hel del interjuver den sista tiden med ungdomar som varit från 16-20 år och fast jag bara är 37 så kändes det som om jag hade blivit gamal helt plötsligt men jag måste erkänna att dom barn som sagt att dom ska ta ett sabbat år innan dom börjar plugga igen hm hm hm ……det var dom som gjorde att jag blev mamma igen.

Där sitter jag i en interjuv och ska anställa nån som ska börja jobba och jag säger att jag tycker att dom ska fortsätta att plugga så snabbt dom bara kan för så fort man börjar tjäna egna pengar så kan det kännas jobbigt att börja studera igen….

Några av dom har jag anställt på grund av deras framåt anda och pga av att dom har varit medvetna om att det krävs mycket flexibilitet på mitt jobb och för deras sätt att svara på mina frågor men alla har varit så unga… *s* eller är det jag som börjar bli gammal nääää så kan det ju inte vara ju…*s*

Nej det ska vara lite slappar kväll nu så nu passar jag på att säga godnatt och kram till er alla där ute

godnatt Milla

Written by cammih71

18 juli, 2009 den 11:00

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Åren flyger iväg, jag har ju själv en kille på snart 16 år här hemma. 😀 Att tänka tillbaka på när han var bebis är häftigt.Hoppas sommaren är fin.Kram!!

    Lindalou

    22 juli, 2009 at 08:41


Kommentera

