kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Äntligen ….

leave a comment »

Har saknat detta med att vara ledig men det är ju knappt jag vågar klaga för gör jag det så tycks jag få jobb över öronen.

Har haft ett par riktigt crayzy veckor fast samtidigt har det varit himla kul och jag har lärt mig en massa massa nytt och jag måste säga att min bc har verkligen vissat ett oändligt tålamod nu ska jag bara knyta ihop säcken på måndag och sen så ska jag ha semester YES!!!

Nej nu så ska jag sova slappa och slappa och njuta kommer kanske skriva några rader om inte så ska mina favotiter veta att jag tittar in till dom fast jag inte alltid skriver något som ett litet spöke är jag då kramar på er alla.

Mamma jag längtar tills du kommer ska bli så himla kul att ses och håkan jag hoppas du också kommer nån dag kram till er båda

Written by cammih71

18 juli, 2009 den 10:38

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

