kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Lätt lurad det är jag det bläää….

with one comment

Jag är så lätt lurad varje gång en tele försäljare ringer så går jag på det….

Och nu sitter jag här igen med rosenrot och trosor och alla andra omöjliga produjter som jag aldrig använder eller glömmer bort att ta hm hm hm…

Jag säger alltid att jag inte vill ha och dom säger alltid men prova på det kostar knappt någonting….

Jag säger att jag kommer att glömma bort att avbeställa dom och dom säger alltid men du får en kod och det är så lätt att genom internet att avbeställa……

Och nu sitter jag ännu en gång med en massa onödiga produikter som jag inte vill ha och som jag ständigt glömmer bort att avbeställa……

HEL…….

Varför lär jag mig aldrig tacka nej med en gång så blir det inte så här…..

Har gjort det några gånger men då känner jag mig otrevlig hm hm hm hm ….

Nej usch vad lätt lurad jag är …

Psst är det nån som vill ha kontakta mig så skickar jag ett helt års för brukning i rosenrot och vitaminer och allt möjligt *s*….

Ha en underbar dag kram Milla

Written by cammih71

4 juli, 2009 den 07:15

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jag hoppar in och säger hej men jag tänker INTE ta emot rosenroten med mera hehe. Jag har själv blivit en mästare i att snoppa av dem lite kvickt ända sen min man beställde rakhyvlar per telefon och det började rasa in. Det företagets adress var i Sweiz och det var lögn att få tag i nån per telefon så jag fick skicka några brev innan det slutade komma… Det kan sluta illa om man inte kan säga nej.Hoppas helgen varit fin.Kram vännen.

    Lindalou

    5 juli, 2009 at 08:21


Kommentera

