kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Ursäktar???

with 2 comments

Varför blir alla styckena sammanslaget????
Trots uppdelning i text hm hm hm ???
Ett levande fråge tecken blev det för mig =)
Och då är jag ändå oftast väldigt posetiv till förändringar =)
Men Hallllååååå =)
kramen

Written by cammih71

30 juni, 2009 den 10:02

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jag vet inte, jag råkade ut för samma nyss. Det händer konstiga saker här på bloggen. Jag kikar in lite snabbt efter jobbet. Hoppas du har det gott!Kram!

    Lindalou

    30 juni, 2009 at 10:05

  2. HejJag mår så bra som det går just nu, dvs inte riktigt toppen. Fortfarande jobbigt och dåligt med sömn…. Vad snäll du är.. Hoppas att allt är bra med digKramar

    Il Duce

    2 juli, 2009 at 11:20


Kommentera

