kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Det gör inget sa hon jag blir bara stolt…

with 4 comments

Jag har som sagt innan jobbat ganska mycket på sistone och Natalie har varit hos sin pappa men igår kom hon till mig igen på kvällen och vi skulle mysa med lite godis och chips och en film i soffan för gissa om jag saknat henne.

Just när vi har börjat titta på filmen och börjat tycka att den är ganska bra så ringer dom ifrån jobbet för att dom fått problem.

Dom hade ringt Bc först och fått order om att ringa mig vi löste problemet men det tog sin tid och under tiden satt min söta dotter och tittade på filmen när jag kommer tillbaka till soffan så har det gått ca 30 min och jag frågar om vi kan spola tillbaka filmen.

Självklart säger hon och undrade vad som hade hänt jag förklarade att jag hade varit tvungen att försöka fixa ett problem på jobbet telefonledes och bad om ursäkt för att jag var tvungen att gå ifrån på våran myskväll.

Mamma det gör inget jag blir bara stolt när dom ringer dig!!!

Herre gud jag tror jag växte 2meter =D

Det var ju inte första gången som nån ringt mig från jobbet för att få hjälp och jag har ju alltid fått lite dåligt samvete över att jag låtit mitt arbete ta plats på min fritid när jag har henne och så visade det sig att hon blir stolt när dom ringer mig.

Hon känner sig stolt för att hon tycker att jag är duktig och kunnig…

Tänk er själva att få beröm av sin 12 åriga dotter som snart är tonåring….

Kan inte låta bli att le och bli väldigt glad och ska försöka leva på dom orden när hon kommer in i tonårs trotset…

(ska tänka som så att en gång itiden var min dotter väldigt stolt över mig även om hon just då kommer tycka att jag är dum och fattar ingenting så har hon faktistk tyckt att jag varit väldigt duktig och kunnig en gång i tiden)

Men som sagt var det händer inte jämnt att dom ringer men nån gång ibland händer det faktiskt och då kan jag ta samtalet i lugn och ro och veta att min dotter är stolt över sin mamma.

Jag kan inte fatta att hon sa just dom orden tänk er själva att få höra något sånt av sitt barn..

Dett kommer jag leva länge länge på *S*

Nej ska gå och lägga mig igen gick upp tidigt för att kunna prata med jobbet ang vad som hänt igår och för att försöka klara ut lite problem som kan vara nu på morgonen pga gprdags kvällen…

Men den tidiga uppgången skedde bara för att dom inte ska ringa och väcka mig i och med att jag går i koma den första timmen och hjärnan inte kommer igång innan första kaffe koppen men nu rycker sömngubben i mig igen och jag ska gå och lägga mig.

(Du Natalie din mamma älskar dig så otroligt mycket och du gör mig stolt varje dag tack för min fina underbara goa tjej puss och kram mamma)

Och till min egna mamma tack så mycket för att du finns i mitt liv och nu när jag vet hur det kändes att få reda på hur det känns när ens barn säger att dom är stolta över en så vill jag att jag är väldigt stolt över dig älskar dig mamma och saknar dig mycket.

Ja dig också far lilla men denna gången var det till mor kram på er där uppe och hoppas vi får ses i sommar.

Kram Milla

 

Written by cammih71

27 juni, 2009 den 07:49

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Att få höra sånt av en snart tonåring är stort!Ha en bra lördag

    Annica

    27 juni, 2009 at 07:56

    • Visst är det =) lever fortfarande på det fast det gått flera dagar sedan.Kram Milla

      CammiH

      30 juni, 2009 at 09:22

  2. Det hon sa kom verkligen från hjärtat så det är klart att du ska känna dig stolt!!! Kram

    Lindalou

    28 juni, 2009 at 08:36

    • Jag vet det är därför jag blir så otroligt glad=)))Kram på di och kul att veta att du är tillbaks nu ska jag genast gå in och kika på dig =)

      CammiH

      30 juni, 2009 at 09:23


Kommentera

