kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Ibland så känner jag mig lite ensam=(

with 8 comments

Att få ett liv kan ha bi effekter…. man kan börja tycka synd om sig själv….

Vilket inte är så uppmuntrande faktiskt.

Hat alltid jobbat eller haft min dotter vilket inte lämnat över så mycket tid till annat och ja jag har otroligt goda vänner som har ställt upp till 100% och jag har försökt klämma in dom på tider mellan jobb och Nattis dagar (tyvärr har dom inte varit många)

Så vad gör man på fritid egentligen?

Försöker komma i kapp tid med vänner?

Försöker komma ikapp livet?

Möblera om?

Diska tvätta städa?

Ha slappar kvällar?

Allvarligt jag vet inte vad man ska göra och jag känner mig lite ensam….

Om inte min dotter är hos mig så vet jag inte längre vad jag ska göra.

Ringa vänner? Japp har gjort det…. Gå på Bio? ENSAM????…..Åka hem till nån? Hallå är alldeles för trött……Se på tv? Har gjort det….Läsa en bok? Gör jag varje dag!!!!!

Nu vet jag varför folk har ångest för att dom är singlar!!!!

Har aldrig haft en tanke på att folk kanske skulle kunna få ångest över att vara själv och ha fri tid endast för sig själv utan hela tiden tänkt …..Äh vad dom klagar ….

SORRY och jag menar det verkligen.

Just nu så skulle jag gladeligen gå tillbaka till mitt gamla schema dår jag inte hann känna efter om jag var trött eller ensam eller utmattad…..

Har alldeles för många timmar fria ensamma timmar faktiskt……

Allvarligt talat jag har en riktigt tyck synd om mig dag och jag behöver rycka upp mig just nu och precis i denna stunden så det så!!!!!

Jag brukar njuta av mina andningshål men just idag så kände jag mig lite ensam vilket får mig att bestämma mig för att sluta klaga och göra något mer vettigt än att tänka störande tankar sorry återkommer en lite bättre dag .

Tack söta gulliga mamma för hjälpen och du jag saknar dig extra mycket idag.

Och du vet min käre lille far att det gäller dig med.

Och alla söta goa vänner där ute åter kommer en annan dag ,ed lite gladare tankar och ett gladare inlägg hoppas jag det får gärna vara ett argt också bara det får ett slut på denna tyck synd om mig stund Blääää för sådana känslor kram Milla

Written by cammih71

15 juni, 2009 den 10:31

Publicerat i Uncategorized

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du har all rätt i världen att tycka synd om dig själv. Efter att man varit lite hängig brukar man ju kunna rycka upp sig. Jag tror nog att du kommer att hitta saker att fylla din tid med men det kan nog ta ett tag.:-) bamsekramar från mig.

    Lindalou

    16 juni, 2009 at 09:52

    • Ibland önskar jag (hm hm hm undrar om jag vågar skriva detta?) att jag kunde lära mig nya spännande saker somatt hoppa fallskärm eller göra något annat kul…

      CammiH

      25 juni, 2009 at 09:00

  2. Du kan altid hänga hos mig vännen! Eller så kommer ja till dig! Vilken bläääää-dag du hade igår stackare! kramis

    mk

    17 juni, 2009 at 07:25

    • Kommer och hänger hos dig på lördag om jag orkar denna vecka har det blivit 11 timmars pass praktiskt taget varje dagoch det endast pga av att dygns vilan förbjuder mig att jobba mer.Men ser verkligen fram emot lördagen….Många kramar från din trötta vän Milla

      CammiH

      25 juni, 2009 at 09:03

  3. Du får försöka hitta en hobbe =) Börja sticka kanske, eller skaffa ett husdjur?

    honest

    17 juni, 2009 at 07:36

    • Precis när jag skrev detta så ville jag börja klättra igen …och det är en hobby jag skulle vilja göra igen faktiskt och husdjur har jag redan silverfiskar spindlar myggor flugor och en och annan geting och humla kommer också på besök =)Ja just ja räknas katten vi har också eller *S* Nej då jag skämtar bara förutom detta med katten och klättrinegn uppskattar dina förslag men är ju världens lataste människa och stickning och nu får jag be om ursäkt om du gillar det men jag tycker att det är jätte tråkigt och min syslöjds lärare insåg ganska tidigt att just det var inget för mig så därför fick jag gå i träslöjden i stället.Men tack för din kommentar och för ditt förslag Kram Milla

      CammiH

      25 juni, 2009 at 09:09

  4. Jag förstår hur du känner. Känner likadant själv ibland.Svar:Ja, hon kom undan med blotta förskäckelsen. Nu är hon verkligen på rätt väg. Nästan som innan även om hon inte var i lysande kondition då heller. Men hon är mycket piggare….Kram

    Il Duce

    17 juni, 2009 at 11:35

    • Jag vet vi startar en klubb för dom som ibland jobbar ihjäl sig och för dom som aldrig jobbar ihjäl sig så kan vi hela tiden inse att vi har det ganska bra ändock och att gräset aldrig är grönare på andra sidan eller nåt sånt.Usch det där lät hemskare än vad det var menat..Min tanke var bara att man inte ska önska sig för mycket för ibland slår saker och ting in och inte alltid till för del fast jag just nu måste erkänna att jag tycker att det är rktigt kul och jag får möjlighet att lära mig mer ta hand om dig och rå om dig själv och din mamma Kram Milla

      CammiH

      25 juni, 2009 at 09:13


Kommentera

