kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Att lägga saker på ett säkerts ställe hm hm hm…

with 4 comments

Ja som sagt var har varit utan internet ett tag just pga att jag la ett par nycklar på ett säkert ställe för att dom inte skulle komma bort….

Jag har näst intill aldrig låst dörr utom när jag sover (om det finns tjuvar som vill ha mitt skräp ja okej varsågod )

I och med att jag åkte till dalarna för ett par veckor sedan så skulle jag lägga ett par nycklar på ett säkert ställe så att dom inte skulle komma bort mina nycklar går nämligen in till mina grannar som har lite mer värdefulla saker än jag har och i och med att katt vakten skulle komma in så låste jag inte min dörr .

Jag kom hem och tänkte väl inte mer på det….. tills mina grannar skulle åka bort i 2 v och jag skulle vattna deras blommor…..

Jag hittade inte nycklarna och jag har fortfarande inte hittat nycklarna dom ligger på ett väldigt säkert ställe….!!!!

Mina grannar hyr ut huset som jag bor i och mitt bredband och mitt varmvatten och el och allt kommer då ifrån det stora huset och för ett antal dagar sedan så brand det i ett kraftnät här omkring vilket inte på verkade mig alls trodde jag först tills jag insåg att jag kom inte ut på nätet längre……

Enkel sak att fixa om jag bara hade kommit in i stora huset …..

Men det gjorde inte Milla för Milla hade lagt nycklarna till huset på ett säkert ställe!!!!

Och det värsta av allt var att jag tänkte tanken när jag lade nycklarna där jag nu la dom vilket jag inte kommer ihåg att här kommer ingen hitta dom och detta glömmer jag inte…….

Varför gör man på detta viset för =(

Min mamma frågade mig om jag hade gkommit ihåg att vattna mina grannars blommor när dom nu var borta.(har ett oförtjänt ryckte om att jag dödar blommor förstår inte alls det) och gissa om hon skrattade gott åt mig när jag tittade på henne och sa att ja jag har kommit ihåg men jag kan inte vattna några J-la blommor för jag har lagt nycklarna p¨å ett säkert ställe!!!!!

Min mamma var ner från dalarna för en av mina kusiner har tagit studenten GRATTIS GRATTIS GRATTIS och gissa om det var härligt att se både henne och lille far =)

Och i morgon ska jag till min syster för hennes äldste son fyller 15 år…

Ursäkta mig det är faktiskt något som inte stämmer här…….

Det känns som om det var igår jag själv var 15 år och skulle börja gymnasiet ….

Visst är det så att tiden går snabbare och snabbare ju äldre man blir eller?

Nej skulle bara in och säga att jag är inte död jag lever har bara lagt några nycklar på ett väldigt säkert ställe!!!

Kram till er alla Milla

Written by cammih71

12 juni, 2009 den 07:34

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Man ska passa sig för att lägga saker på nya bra ställen. En del hittar man ALDRIG mer… Hoppas du hittar dina nycklar…

    Andromeda

    12 juni, 2009 at 07:56

    • Ja du har tänkt den tanken också men hur kommer det sig att man då upprepar samma sak flera gånger……Och nej jag tror inte att jag vill veta svaret om jag tänker efter =) kram till dig

      CammiH

      15 juni, 2009 at 10:42

  2. Jisses då . Jag hoppas verkligen att du hittar nycklarna, det finns inget värre än att tappa bort sånt.:-(Och jo, tiden går snabbare och snabbare ju äldre man blir. Skönt ibland, hemskt andra gånger.Ha en fin helg.Kram!!

    Lindalou

    12 juni, 2009 at 08:23

    • Bläää önskar tiden kunde sakta ner lite i allafall och nej nycklarna har jag fortfarande inte hittat men vi får se det från den posetiva sidan dom ligger i alla fall säkert kram till dig

      CammiH

      15 juni, 2009 at 10:40


Kommentera

