kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Kvarglömt….. tack snälla ni….

with 4 comments

Igår kom vi då hem i från dalarna efter besök i stillheten innan vi kom ända fram så bestämde vi oss för att vi skulle äta på en resturang ….dels för att jag inte hade något hemma och dels för att jag bara inte orkade laga mat…

Vi äter gott och dricker läsk i solen och jag passar på att gå och handla lite innan vi ska ta taxi hem (för enligt bagaget så hade vi varit borta i 1år och inte i 5dagar ). Nattis sitter kvar vid bordet medans jag handlar för att passa dom minsta (extrabagaet ni vet) och jag kommer tillbaks alldeles lagom för dom hade precis ätit upp och ville gå vidare.

Natalie tar hand om 2st resväskor och ett barn jag bär påsarna som jag handlat och davido och ludde tar matsäckarna och sina egna väskor och sen går vi i väg från resturangen till taxi stolpen.

Hur kommer det sig att dom enda gångerna man inte kollar själv om något är kvarglömt är dom enda gångerna som saker blir kvar….?

Så i morse hade jag en förtvivlad dotter som undrade var hennes väska var med plånbok och nycklar och mobil…..

Jag mitt dumma nöt hade glömt att kolla om allt var med och faktum är att jag skyller på mig just för att Natalie hade verkligen varit helt exemplarisk med sina kusiner under både dit resan och hemresan vaksam på alla sätt , att de hängde med inte försvann och att alla deras grejer var med och just bara för att hon höll ögonen på den minsta kusinen och hade varit så duktig så glömde jag bort att kolla en extra gång …blääää.

Jag är mamma och borde inte släppa kontrollen hur duktig hon än är.

Men vi hade tur jag ringde idag på morgonen och dom hade fått in väskan med allt i så det blev ett glädjande besked jag kunde lämna till dottra mi…

Tack söta snälla rara människor som lämnade in den utan att ta något som helst.

Mycket tacksam mamma och en otroligt glad dotter Kram Milla

 

Written by cammih71

26 maj, 2009 den 07:46

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helt otroligt att ni fick tillbaks grejorna.Det är bara att gratulera er! =)

    Cyberzombie

    26 maj, 2009 at 07:50

    • Visst blir man härligt glad över vilka underbara människor det finns =)

      CammiH

      26 maj, 2009 at 10:33

  2. Guud va skoj för er att ni fick igen era saker. Det som borde vara en självklarhet är i dag en ovanlighet.. Tyvärr.

    Azalean

    26 maj, 2009 at 07:58

    • Ja jag blev glatt överasskad och har varit och lämnat en liten hittelön till dom som lämnade in väskan + blommor till dom som tog hand om väskan liten guldkant på tillvaron som tack hoppas jag. =)

      CammiH

      26 maj, 2009 at 10:35


Kommentera

