kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Nostalgi innan man gått?

leave a comment »

Satt på furstutrappen till min mammas och far ställe i dalarna och tittade ut på hagarna och hästarna som betade kvällen var perfekt började sakta skymma och en ljummen bris var det enda som rörde sig i den stora lönnen som står vid mina föräldrars infart.

Jag satt och kände mig liten och önskade att jag kunde vrida klockan tillbaks så att jag hade alla dagarna kvar jag satt och önskade att tiden skulle bli långsam så som den ibland var när man var ett barn….

Jag tog djupa andetag och njöt av stillheten hur jag bara kände att jag var där i lugn och ro utan den stress som kan bli när man ständigt försöker få vardagen att gå ihop och jag saknade stunden som var just där och då i precis samma ögonblick som jag upplevde den…..

Skulle vilja kunnat stanna kvar lite längre bara några dar till just bara för att få lugnet in i kroppen i ett par dagar till igen och lära mig att ta djupa andetag just nu och här och njuta av stunden utan saknad utan som en gammal vän….

Lekte med iden om att flytta upp dit det skulle göra mig gott att komma undan stressen som finns här med allt som måste ske just nu och helst igår och ändock så är jag en ganska lugn person jag brukar oftast ta allt så som det kommer det brukar vara bäst så…. eller som dom brukar säga ingen ide att oroa sig i förväg….

Jag skulle trivas där uppe ungefär där mor och lille far bor lite utan för samhället men ändock så pass nära att det är lätt att ta sig in men jag har även en dotter och hon har en far (tack och lov ) och han skulle verkligen inte gilla att hon flyttade så långt bort…. och jag kan inte för mitt liv tänka mig att bara se henne någon helg då och då…

Men en dag så kanske jag gör som min mamma gjort och flyttar upp inte nu men kanske om några år ja ja vi får väl se…

Just nu så kan jag om jag sluter ögonen se hagarna framför mig med hästarn som betar och känna brisen i gräset och i träden och jag tror jag tar med mig den bilden när jag nu kryper till sömns…

Saknar er båda ni där uppe kramar till er från eran Milla och Nattis

psst davido och ludde hälsar också så klart

Godnatt alla goa vänner där ute kram Milla

Written by cammih71

25 maj, 2009 den 11:08

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

