kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Imorgon….

leave a comment »

Nu längtar jag snart ska jag sätta mig på bussen och åka till dalarna och det ska bli så skönt att få komma iväg.

Pratade med syster yster häromdagen och helt plötsligt fick jag lite extra bagage så nu kommer två extra med på resan vilket bara blir kul….hm hm hm ….fast jag har inte berättat det för min Nattis ännu hmhm äh det går nog bra….

Har varit lite kaos på jobbet idag självscanningen lade av och jag fick komma in lite tidigare och 4st till men jag måste säga att sammarbetet har fungerat strålande med avdelningarna utan knyst så hjälpte dom till och ställde upp till 110% det gör en väldigt glad….

Mannen som skulle fixa uppdateringen i från it fick komma in och lösa saken på plats men det tog hela dagen så först vid 18:00 tiden var det fixat tyvärr lite sent men vad göra….

Sen precis innan vi stänger så får vi reda på att frysen har lagt av hm hm hm ….

Komma in tidigare och jobba över inte direkt vad jag kände för….

Men vi hade tur fösrt trodde han att vi skulle vara tvugna att tömma hela frysen vilket troligtvis hade lett till att vi fått stanna minst 1 timme över men han lyckades fixa den YES!!!

Men lite över tid blev det trots allt så det blev taxi hem för mig idag ska fixa för morgondagen och vill komma hem någorlunda i tid…..

Så nu ska jag säga godnatt och hoppas ni får en underbar dag imorgon kram Milla

Written by cammih71

20 maj, 2009 den 10:30

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

