kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Frustrerad…

leave a comment »

Jag vart förbannad i helgen på en av de anställda som jag jobbar med inte nån i min linje men på en annan avdelning han har en förmåga att trycka på de rätta knapparna och verkligen föra en diskussion på de mest olämpliga tillfällena.

För det första låg jag redan efter på mitt arbete men han fick ändock personal av mig för att de skulle hinna i kapp och jag var väl medveten om att de hade dåligt med folk men det betyder inte att jag kan lova att släppa folk från min avdelning.

Jag sa till honom att självklart blir det lugnt så får han personal men jag kan inte lova något……

Jag och han har haft diskussioner förut och vi klaffar bara inte så på måndag morgon sa jag till min stf att vi måste göra något.

Jag är trött på att vi alltid bråkar och att vi aldrig kan komma överens + det faktum att han är den enda som alltid ska diskutera om att vi ringer till fel personer när vi ringer om hjälp och alltid så himla olägligt om vi ringer för att få svar på frågor så vill vi ha svar inte diskutera om vi ringer olämpligt eller om vi har vänt oss till rätt person eller prova att ringa någon annan.

Oftast har vi kö ska hjälpa kunden framför oss och i mitt fall så har jag kö på båda hållen…….

Jag blir bara förbannad och arg när jag tänker på honom och så kan man inte jobba….

Så jag sa till Stf att vi måste komma på en lösning för att det inte funkar mellan oss och att vi måste komma på ett sätt att sammarbeta för i annat fall kommer jag bli vansinnig…..

Han höll med och tyckte att vi ska ha ett samtal med varandra och med nån som sitter tillsammans med oss för att medla…..

 

Ja nu har jag väl skrivit av mig en del i alla fall och ska gå till jobbet igen.

 

 

Men jag måste säga att jag saknar den gamla bloggen hittar inte alla mina favoriter vilket gör att jag just nu undrar om dom tagit bort favvo länken ?

Hoppas ni alla får en underbar dag snart åker jag till dalarna och blir borta ett par dagar..

Det skulle ju bara ha varit jag och Nattis men helt plötsligt blev vi 4 fick mina systersbarn med mig på resan men än så länge känner mamma bara till att vi är 3 =)

Hm hm hm  hoppas att hon blir glad =)

Kram till er alla Milla

Written by cammih71

19 maj, 2009 den 10:08

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

