kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Ops…

with 6 comments

Sorry tog bort mitt förra inlägg det kändes alldeles för deprimerat =)

Jag skriver ner en dikt till alla barn som föds i min närhet  och som jag ger dels för att många har svårt att komma ihåg vilken veckodag de är födda på och det är kanske helt ointressant men jag tycker att det är lite kul ändå att veta och dom flesta av mina nära har tyckt att det varit kul att få…

Tänkte nu dela med mig av den =)

” Måndags barn har fagert sinn”

”Tisdags barn har älskligt sinn”

”Onsdagsbarn har lätt att le”

”Torsdags barn skall mycket se”

”Fredags barn skall kunskap bära”

”Lördagsbarn är född till ära”

”Men det barn som är född på sabbats dag är fagert fint och fullt av behag”

Och nej jag är inget söndags barn =D

Men min dotter är =)

Själv är jag ett Torsdagsbarn och man kan väl säga att jag sett mycket men men vad jag sett av världen är tudelat för jag har inte rest mycket men jag har sett en hel del där av mitt föra inlägg som jag tog bort..

Usch nu känner jag mig dum som bara pratar om det fast det inte finns kvar jaja så kan det gå.

Jag hoppas ni alla har haft en underbar dag själv har jag slappat Heeelllaaa långa dagen så nu är det väl dags att börja göra något vettigt igen kram till er alla där ute Milla

 

Written by cammih71

14 maj, 2009 den 05:05

Publicerat i Uncategorized

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. ops…Max p

    Max P

    14 maj, 2009 at 05:06

    • Ops var det rätta ordet =)

      CammiH

      20 maj, 2009 at 10:53

  2. Jag är lördagsbarn. Född till ära? ja, det vete katten.;-)Kram.

    Lindalou

    15 maj, 2009 at 04:28

    • Skulle inte förvåna mig om du blev kändis en dag genom dina texter eller något annat =) kramen Milla

      CammiH

      20 maj, 2009 at 10:52

  3. Inte utan att man börjar undra över vad det var för dag, den där dagen då denna helt unika kvinna såg första ljuset… Skulle kunna vara fredag…med tanke på alla läroböcker man tvingas hålla reda på… hehe

    Somligt

    16 maj, 2009 at 10:28

    • Kan stämma kan stämma det finns något knep att räkna ut när man är född men just nu kommer jag faktiskt inte i håg Sorry =) kram till dig Milla

      CammiH

      20 maj, 2009 at 10:53


Kommentera

