kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Att bära vitt….

with 2 comments

Hur många tror nu att det är bröllop jag talar om …=)

Sorry alla bröllopsfans inget bröllop.

Denna gången är det om att hur kommer det sig att så fort jag satt på mig något vitt så spiller jag….!

Jag har ett par joggingmysbyxor som jag bara älskar att ha på mig men ärligt jag tror det paret spenderar mer tid i tvättmaskinen än på mig…. Varför är det så…?

Jag har en vitt snygg viva kavaj som jag älskar men jag vågar inte ta på mig den för vad kommer att hända då….jo jag spiller allt från senap till kaffe till att någon spiller på mig hm hm hm ….

Jag älskar vita kläder och har några i min lilla garderob men jag vågar knappt använda dom ….

Har just nu för tillfället vitt på mig ska vi slå vad om hur länge det går innan jag spiller något….

Frustrationen har talat och det gick exakt 5 min till att jag spillde ……

Nej ska byta om till mina röda joggingmysbyxor med vita blommor på då kanske jag klarar mig ett tag kram på er alla Milla

Written by cammih71

14 maj, 2009 den 03:46

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haha.. jag känner igen mig! Så sant!

    MK

    17 maj, 2009 at 02:25

    • Visst är det hopplöst =) Kul att se dig hoppas du mår bättre kramen Milla

      CammiH

      20 maj, 2009 at 10:50


Kommentera

