kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Test test test

with 5 comments

Ett litet test för hela mitt förra inlägg hamnade på något konstigt sätt där det inte skulle vara ska bara se om det ordnar sig nu kramen

Written by cammih71

11 maj, 2009 den 10:42

Publicerat i Uncategorized

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Och det gjorde detta med hur jag nu har lyckats med det blääää =(

    camilla

    11 maj, 2009 at 10:43

  2. hm hm och helt plötsligt var allt som förrut igen ????

    camilla

    11 maj, 2009 at 10:44

  3. Äh jag ger upp godnatt

    camilla

    11 maj, 2009 at 10:45

  4. Tycker det ser bra ut med testet. Inget konstigt…KramSvarJa, men nu har hennes sambo åkt in till sjukhuset idag med högt blodtryck och jättehög puls.Han är så skärrad över det här med mamma förmodligen så att han också har blivit sjuk.Vet inte om han har blivit inlagd eftersom det hände i kvällAldrig får man lugn och ro….

    Il Duce

    11 maj, 2009 at 10:47

  5. Ibland spökar det på bloggen. Jag tycke det ser lite olika ut då jag är inloggad på firefox och på explorer. ha en fin onsdag.Kram.

    Lindalou

    12 maj, 2009 at 09:31


Kommentera

