kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Första kärleken Vad underbart…..Eller?

with 8 comments

Vet ni jag såg min första kärlek idag och fast det var så många år sedan hm hm …eller ?

Så pirrade det i magen och ansiktsfärgen steg och jag fick det där otroligt fåniga smilet i ansiktet tack och lov så började jag inte stamma i alla fall=)

Tänk att det kan bli så fast det var så länge sedan.

Han var så snygg både då och nu jag kommer ihåg hur ledsen jag var när det tog slut.

(Och jag kommer i håg min skadeglädje när den han blev tillsammans med efter mig gjorde slut och hon blev tillsammans med en tjej he he he ….)

Fånigt men jag var bara 17år och han var min första kärlek.

Det känns som det var evigheter sen som jag var kär ni vet hur det kändes i början då det pirra i magen och den enda man ville vara med var HAN.

I alla förälskelser så är man ju i början rent av fånig men uj vad man kan längta dit ibland eller hur?

Att bara få vara med nån som accepterar dig hur du än är (Vilket i början är väldigt sant men akta dig du så småning om kommer hugg tänderna fram eller hur =))) )

Ja det var väl allt för denna gången kram och godnatt alla glada nykära ledsna osv osv kramen Milla

 

 

Written by cammih71

5 maj, 2009 den 09:17

Publicerat i Uncategorized

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. ah första kärleken är bäst! Blir fortfarande varm innombord och riiktigt riktigt glad när jag tänker på honom.. fast det inte slutade så bra för oss..kommer aldrig glömma honom.. eller den känslan jag kände när man var nära varandra..

    Bella

    5 maj, 2009 at 09:20

    • Nej visst är det sant första kärleken har något helt speciellt :)Kram Milla

      camilla

      11 maj, 2009 at 05:49

  2. Inte glömmer jag min första kärlek heller!Jag har honom kvar än och det pirrar sådär fortfarande titt som tätt ;)Godnattkram till dig

    Terese

    5 maj, 2009 at 09:23

    • Okej säger bara en sak Avundsjuk hmhmhm!!!!Nej men grattis det är verkligen kul att höra att det håller det är inte många förundrat jätte kul och på något sätt väldigt charmigt känns som om ni är en raritet=D Kram på dig och tack för kommentaren Kram Milla

      camilla

      11 maj, 2009 at 05:51

  3. Min första kärlek bloggade jag om för ett bra tag sedan. Han är död. Dog när han var 20 år…

    Lindalou

    7 maj, 2009 at 08:41

    • Hej jag kommer ihåga att jag läste det inlägget och tyckte så synd om honom pga hans skadade själ.På samma gång så tror jag att ni på något sätt hgjälpte varandra genom en tid som var svår.Jag känner bara en sorgmod över att han inte fick chansen till att förändra sitt liv utan att han dog i så unga år krammar till dig Milla

      camilla

      11 maj, 2009 at 05:55

  4. http://blogg.aftonbla…Här.Ha en fin kväll. Kram!:-)

    Lindalou

    7 maj, 2009 at 08:44

    • Väl värt att läsa ännu en gång och fortfarande känns din sorg Kramar till dig Milla

      camilla

      11 maj, 2009 at 05:56


Kommentera

