kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Lite bladder bara =)

with 4 comments

I går bokade jag biljetter till dalarna så nu ska jag äntligen komma iväg och hälsa på lilla mor och lilla far.

Trots att vi ringer och pratar väldigt ofta så är det inte samma sak som att ha henne här nere.

Saknar möjligheten att bara kunna titta för bi en snabbis utan att boka något.

Vi hade planer på att åka redan i påskas men då berättade mamma att hon var tvungen att laga mat nere i källaren på en kokplatta hm hm hm…

Men som min käre styv far brukar säga att dom har ett annat tempo där uppe och han som är van att allt går ganska snabbt har fått lära sig tålamod. Men vi hoppas på att köket är färdigt byggt tills vi kommer dom har ju några veckor till men den 21 maj då kommer vi.

En sak som var lustig när jag bokade biljetterna igår ….jag hade nämligen varit in för att boka dom redan dagen innan men blivit avbruten innan jag betalt dom vilket var tur för när jag bokade dom igår så hade det blivit 250kr billigare hm hm hm

Funderar på om det hade blivit ännu billigare om jag väntat några dagar till…..

Men vågar inte chansa…

Nej ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning för jobbet ses kanske ikväll när jag kommer hem vem vet.

Psst Miss MK nu kan du i allafall inte klaga på uppdateringar Kram Milla

Written by cammih71

5 maj, 2009 den 08:45

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vad härligt med en resa till Dalarna och hälsa på din mamma. Man behöver dem ibland.Ha en fin resa när ni nu åker.Kram!

    Lindalou

    5 maj, 2009 at 06:16

    • Ja visst är det konstigt att man ändock så vuxen man är längtar till mamma trots allt kram på dig med Milla

      camilla

      5 maj, 2009 at 08:51

  2. Åh ännu en dalkulla på AB-bloggen? :DVi önskar dig en fin resa *kramar*

    vevve bella soulmates

    5 maj, 2009 at 06:56

    • japp det stämmer ännu en till dala kulla här fast jag bor ju inte kvar även om man då och då längtar dit kramen.

      camilla

      5 maj, 2009 at 08:50


Kommentera

