kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Nöjd trots allt =)

with 2 comments

Jag måste säga ännu en gång att dom jag jobbar med i min linje är helt underbara människor och dom får mig att gå till jobbet med ett leende.

Sen så finns det vissa som man skulle vilja ha någon annanstans men i stora lag så är jag väldigt nöjd med mina medarbetare.

Ja det var allt för denna gången.

Sorry ska upp och jobba så det blev väldigt kort denna gång.

Där ser du Miss MK jag kan skriva kort också ibland =)

Kramen Milla

Written by cammih71

4 maj, 2009 den 11:21

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jag har samma förmån som du med att jobba med några helt fantastiska kollegor. Precis som du säger så är det detta som gör att man kommer ur sängen på vardagarna.

    Peter

    4 maj, 2009 at 11:25

    • Visst har vi det bra=)Tack för att du läst kram Milla

      camilla

      5 maj, 2009 at 08:18


Kommentera

