kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Fortfarande så stolt =)

with 4 comments

Vilken underbar dag detta är och så otroligt glad jag fortfarande är.

I dag så kommer jag antagligen berätta för hela världen hur otroligt glad jag är och stolt jag är över min duktiga lilla tjej som ju faktiskt börjar bli ganska stor nu så lilla är väl kanske att ta i.

Nej ska till jobbet och jobba sen hem och fira min dotter med god mat ska göra hennes favorit rätt.

Ha en underbar dag alla glada.

Written by cammih71

29 april, 2009 den 06:55

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ni får ha det så fint.Kram

    Lindalou

    29 april, 2009 at 09:05

    • Urmysigt fick vi till slut men men som alla säger bättre sent än aldrig tack för att du läst kram Milla

      camilla

      30 april, 2009 at 06:51

  2. Förstår att du är SÅ STOLT! Gratta lilla Nattis så mycket! Det är hon värd som hon kämpar! Kramar

    MK

    29 april, 2009 at 09:38

    • =) Ur Stolt vilken unge hon gör mig alltid glad och stolt men när även hon ser resultat på sitt slit jadu då blir jag ännu stoltare Kramen Milla

      camilla

      30 april, 2009 at 06:53


Kommentera

