kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag är så otroligt stolt över min otroligt duktiga dotter!

leave a comment »

Kan man bli gladare än när man får så otroligt mycket beröm som jag fått över min dotter idag.

Hon har ju gjort de nationella proven och i dag fick vi en utvärdering på hur det gått 🙂

Lärarna bara utbrast tänk om vi ändå hade en hel klass som Natalie.!

Som hon har kämpat och spm hon har jobbat med allt som gäller skolan och aldrig gett upp hon gör så att jag blir så himla glad och nu har hon äntligen fått sin belöning över allt det hårda arbete hon har lagt ner.

Jag kan inte sluta att le.

Min dotter har dyslexi men enligt lärarna och vad jag själv lagt märke till så har hon kämpat så otroligt bra att det inte märks längre hon läser både högt och tyst och hon förstår vad hon läser och kan även berätta och skriva en berättelse som är full med beskrivningar om om världen och händelser.

Hennes favorit lärare säger att hon så otroligt gärna skulle vilja träffa denna tjej om 10år bara för att se hur allt har gått.

Jag och Natalies bonus mamma bara satt och hörde på så otroligt stolta att våra tårar faktiskt inte kunde hållas inne.

Jag är så otroligt glad över att Natalie får höra hur otroligt duktig hon är.

Och iom att jag vet var hon var ifrån början till var hon är nu och hur tufft och svårt hon har tyckt att det har varit jag blir bara så otroligt stolt över min tjej som är så otroligt duktig.

Vi fick se hur hon har fått i princip alla rätt på proven vilka bedömningar hon fått av alla lärare all hade skrivit hur otroligt duktig hon är.

Hennes svenska lärare jämförde henne med stora författare och konstnärer som kan skriva så otroliga böcker och måla så fint och sa att Natalie redan idag är en författare med sina målande beskrivningar och med sin fantasi.

Hennes bild och syslöjd lärare sa bara mycket skicklig.

Men usch vad jag skryter men hon är värd all skryt i hela världen just nu för om ni bara visste hur denna tjej har kämpat och kämpat för att ta sig över sin läs och skrivsvårighet.

Det hennes favorit lärare sa gjorde henne så glad och så otroligt lycklig så ni anar inte och en annan lärare som Natalie sagt att hon tror inte att hon tycker om henne det var hon som sa tänk om vi ändå hade en hel klass med barn som Natalie.

Nattis lärare sa att det ända som man skulle kunna anmärka på skulle vara stavningen men som sagt stavningen är som den är och den räknar vi inte in här helt enkelt för att Nattis kunskap och hennes förståelse för orden betyder mer än hennes kunskap om hur orden ska stavas.

Jag är en glad och så lättad mamma och jag är så otroligt stolt att jag antagligen skulle kunna skriva om min fantastiska dotter hur länge som helst men jag ska gå och lägga mig nu och möta en ny dag imorgon.

Godnatt till er alla kram Milla

Ps Älskar dig mitt solsken från din mamma Ds

 

Written by cammih71

28 april, 2009 den 11:27

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

