kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Och alla bara ler =)

with 2 comments

Jag öppnar dörren på glänt och dricker mitt morgon kaffe solen skiner och det kommer varma fläktar med vinden, jag hör barn röster hundar fåglar och en och annan band såg folk sitter i sina trädgårdar och äter frukost.

Skulle jag ha varit på väg till jobbet nu så hade folk hejat på mig och antingen höjt en hand ropat godmorgon eller kommit fram och små pratat.

Istället står jag i min dörr öppning och låter vårens alla tecken strömma över mig, av alla årstider är nog våren min favorit.

Proppar min dotter full med allergi tabletter nässpräy och ögon droppar vi ska ner till sjön och ha picnic.

Första ute picnicen där vi sitter vid sjön och bara är.

Hon ska träffa en kompis där och jag ska få mysa med en annan kompis barn.

Hon är en kompis som jag har arbetat med och är en av mina vänner som är som jag som under hela vintern sagt att vi måste träffas och fika någondag, vilket gör att vi under hela vintern gått med lite dåligt samvete för att vi inte har träffats.

Men nu när våren är här så har vi äntligen gått ur idet och ska då äntligen träffas igen.

Jag tycker om våren förutom dotterns allergi så fins det inte några som helst dåliga saker med våren.

Det är inte för varm och inte för kallt plus att alla människor bara ler.

Nej ska väcka min sjusovare och börja göra oss i ordning för picnic.

Kram allihop Milla

Written by cammih71

26 april, 2009 den 10:17

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoppas att Ni får en underbar dag!//U

    Ulrica

    26 april, 2009 at 10:31

    • Ja vi fick en underbar dag och det var så mysigt och vim pratade om allt mellan himmel och jord (tack för att du läste kram Milla)

      camilla

      30 april, 2009 at 06:47


Kommentera

