kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Pms Hysteri av mig…

leave a comment »

Finns det något värre än att vakna och vara så otroligt irriterad innan du äns har gått upp ur sängen.

Vilken otroligt hemsk dag fruktansvärt irriterande.

Det känns som om  jag hade passat bäst inlåst i ett rum med vadderade väger där jag fått skrika slå och sparka mig uttröttad.

Allvarligt jag har bara blivit så otroligt irriterad på såna riktiga skitgrejer och finns det något värre än att själv känna denna otroliga ilska för att pennan inte ligger där den ska för att den SKA bara ligga där så rör den för i H inte.

Och att veta att denna ilska är pga dina j-la hormoner.

Och jag får alltså detta ca 2v innan min period börjar.

Min chef sa för ett tag sedan att du Camilla var glad över att det bara varar en dag på dig hos vissa varar det längre.

Och det är jag men det hjälper inte när man är van vid att faktiskt ändock vakna till ett bra humör och helt plötsligt är det nån som har bytt bort hela ditt vanliga känsloregister och ínnan du kommer på varför du är så in i H obstinat och jäklig så är det som om hela grunden försvinner på en nej slutar nu innan jag har sönder det nya tangentbordet.

Sov gott allihop. Kram Milla

 

Written by cammih71

22 april, 2009 den 11:12

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

