kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Varför vaknar man alltid innan klockan ringer på lediga dagar?

with 4 comments

Vaknade 8:08 idag och hade tänkt att jag skulle sova till 9:30 egentligen.

Och vad har jag då uträttat med all tid som jag fått till godo ja egentligen ingenting.

Har ätit lite och satt på en tvättmaskin och kollat resväg på sl till imorgon innför min arbetsinterjuv och så har jag mailat till mitt jobb men detta har ju i princip bara tagit sammanlagt bara 30 min allt annat då ja läst lite och mailat lite och varit in på FB men ärligt talat så är jag så pass uttråkad att jag inte känner för att göra någoting alls en riktig blä dag.

Usch nej ska bespara er resten återkommer när mitt humör har stigit kramen Milla

Written by cammih71

22 april, 2009 den 11:14

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sådär brukar det vara för mig också. Visst är det konstigt,kram nilla i wiwa

    Pernilla

    22 april, 2009 at 11:16

    • ops hade missat din kommentar:)Ja när man får sova vaknar man otroligt skönt dom flesta dagarna men just den dagen så var det inge bara dag tyvärr.Men tack för att du läst kram Milla

      camilla

      28 april, 2009 at 11:33

  2. Men….varför ställa klockan en ledig dag? ;o)

    Il Duce

    29 april, 2009 at 12:12

    • =) bra fråga =)Är ju så otroligt skönt att kunna stänga av klockan och veta att man får ligga kvar =)Du vet det är alltid som skönast i sängen innan man måste gå upp =)Tack för att du läste Kram Milla

      camilla

      29 april, 2009 at 06:50


Kommentera

