kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Ett minne från det förflutna…=)

leave a comment »

Jag ska alldeles strax i väg till jobbet och arbeta men måste berätta hur glad jag blev idag jag gick ut på FB och där var det en gammal arbetskamrat som hade sökt upp mig =)

Hennes fråga var om jag kom ihåg henne Självklart många skratt och lite tårar och så otroliga goa minnen.

Hon och Mrs I var radarparet på avdelningen så hur kan man missa att komma ihåg henne.

Nej många minnen dök upp Hon och Mrs I var de enda från min avd som jag bjöd på min dotters dop och då hade jag ändock slutat där sen några år tillbaks.

Men som det brukar gå så tappar man kontakten så småning om men men det var riktigt härligt att höra av henne så nu är hon fast i mitt nät igen =)

Ops måste gå kram till er alla Milla

Written by cammih71

21 april, 2009 den 11:32

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

