kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Nej snälla inte igen……Please.

leave a comment »

Idag när jag gick ut i den otroligt fina solen som man såg genom dörrarna till butiken så fick jag en chock…..

Okej att det blåser och okej att det blåser kallt….. men …… SNÖ??????

Inga stora flingor inte alls men små små dammkorn såg det ut som bara det att det var snö……

Ja jag vet att april är en lurig månad och jag kommer faktiskt ihåg en 1maj brasa när jag var liten där jag hade vinterkläder på mig pga snön som fanns där men ändock ……suck…

Jag har precis börjat förvänta mig en snöfri månad så jag hoppas verkligen att detta bara var ett skrämsel skott….

Om ni tror att jag yrar så kan jag berätta att en kund såg exact samma sak så det så!!!

Jag vill ha vår.

Jag har planterat vår blommor och jag håller sakta men säkert på att vår städa så Nej detta går jag inte med på.!!!

Undrar om det hjälper att protestera =)

Kan ju alltid hoppas eller hur ?

Kram på er alla där ute.

Och du mammsen nu var det väldigt längesen igen Hrmf…..

Kan undra vad du håller på med Hrmf….

Kram på dig och Mr H

Milla

 

Written by cammih71

18 april, 2009 den 05:53

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

